Alla inlägg under augusti 2017

Av prevail - 24 augusti 2017 22:01

En shitload med saker som hänt sedan jag skrev dolt inlägg senast 30e maj.


Varken orkar eller vill dra upp om det i ett publikt inlägg, många saker vill jag hålla för mig själv - tro´t eller ej.


Senaste ialf. Stora dottern har börjat skolan i vad jag trodde skulle vara en bra skola, tji fick jag ....eller vi båda (hon med) pappa är som han är...qlueless, går i sin egen lilla värld. Hänger bara med i svängarna, vilket jag måste tycka är väldigt bra presterat jämfört med hur ofta det svänger m mig.


Men det var inte det jag ville skriva om nu.


Jag går alla dagar o tänker på hur världen snurrar, hur folk ser ner på en , inte förstår hur hårt man kämpar som föräldrer, hur man går på knäna så dom blir blodiga, hur man stångar sig i väggen, har utmattningssyndrom.

Men man kämpar på ändå, för ens älskade barns skull, står ut med blängande stirrande menande ifrågasättande blickar

-Började skriva detta den 24e, det är nu den 27e- ser jag   

Sedan ble det en 28e, & nu den 29e


Att blogga är tydligen inte min grej längre, jag finner ingen tid, för när jag har tid, är det dags att sova som nu.


Och med tanke på hur ofta jag måste redigera via det jag skriver nu med påbyggda naglar, ger jag upp ...


Night night

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards