Alla inlägg den 22 december 2016

Av prevail - 22 december 2016 05:33

Har inte blivit "kallade på" om det förut, så nu måste ju det betyda att vi har en chans kanske ??


På köpet har vi fria händer att tapetsera & måla lägenheten som vi vill   


Och på tal om sådant....idag sätts vår säkerhetsdörr upp av ägarna.

Förra dom hade beställt var ju "felvänd"   

Så snickaren som varit här & mätt vår dörr & var uppnosig, fick ju karma direkt (haha)


Vi känner oss helt enkelt inte säkra här vi bor nu iom vad som hänt i vår egen kommun.


Jag menar...handgranater på vår egen gata ???


Dessutom går det bara att lyfta av ytterdörren ifrån gångjärnen, så VIPS är det fritt fram för tjuvar, o det dräller det ju av här omkring.


Och säg egentligen vart dom inte är ??


Inatt har jag inte kunnat sova, jag somnade som en klubbad säl vid 22, men vaknade efter midnatt av att min dotter kröp upp i sängen, så sedan dess har jag försökt somna om - värdelöst.


Men men...nu ska jag pula vidare här, vika ihop tvätten,lägga in den & lite sådant.

Men först...väcka kidsen så dom får frukost innan snickarna kommer   


Att Så små kan vara Sådana sjusovare ??!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards