Alla inlägg den 13 mars 2017

Av prevail - 13 mars 2017 01:40

när jag for upp efter midnatt (dottern skrek/gnydde till) så måste jag ha trampat helt fucked up fel när jag tog det klivet utanför sängen i full galopp, för igår o idag har jag vid vissa tillfällen inte kunnat gå ordentligt på foten (gäller ankeln)


Vad värre är, jag har haft feber från & till, & idag har jag börjat hosta som fan, det har känts som jag haft vatten i lungorna o jag har nästan fått panik ibland, nyst har jag gjort med, o mannen har även han börjat känna att han med börjar bli sjuk...detta suger verkligen.

Vi har inte tid att vara sjuka, jag med alla mina möten, & han med sitt jobb.


Enligt sjukvårdsupplysningen säger dom att detta med lunginflammationen som barnen har, KAN komma tbx, så därför bör dom ej komma tbx till dagis än på 4-6 veckor.


(& hur ska det då gå med alla möten ?

Dom kan ju uppenbarligen inte följa med där ?!)


Och det smittar ! Och har vi fått det/lär få det, lr det ju bara gå runt !! 


Det bästa vore att lägga in barnen på sjukan, men då lär vi ju dö av leda allihop.

(& nuförtiden får man ju inte ens medicin man behöver så inläggning hade dom bara skrattat åt)


Aaaahhh ! Jag blir så trött på det hela !

Från o med imorgon är det hela 6 veckor som barnen hostat :(

Mitt huvud bultar så jag ska se om jag kan hitta en ipren, för treo smakar skit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards